بر مي گردم

بر مي گردم
تلسكوپ فضايي من خراب شده بايد يه سر برم ايستگاه فضايي مير... شايد دير ، شايد زود ، بر مي گردم و دوباره براي چشماني مي سرايم كه... .

۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

7 و 8 و 9

پلک بالا نوشت :
هوالخلاق البصير
سلام بر هر بیننده ي خلاق




چشم نوشت :
سه تایی شماره 7، شماره 8 و شماره 9:



7 . قند چشم
دكترم ميگفت : قند چشمت بالاست
كيك كم خور ، چاره ات پرهيز است
او نميدانست چشمتان شيرين است!


8 . نردبون كادو پيچ
قشنگ ترين هديه به من
از طرف چشم شما براي بي بال و پرا
يه نردبون كادو پيچ رو به شماست!


9 . هديه به خودم
هديه ي من به خودم وبلاگيست
كه در آن چشم ها جاي همه در كارند!
ابر و باد و مه و خورشيد و فلك بيكارند




پلک پایین نوشت :
لطفا در قسمت نگاه ها ( پست همیشه بالا ) بفرماييد كه در نگاهتون
كدام يك از سه تا ، سه تايي ارائه شده در این پست ، از بقيه جالب تر بود؟!


خلاق بين ... .
ارادتمند : ...::: a creative mind a min :::...